ShinyBox

ShinyBox

Deutsch Eine Firma, die in Polen eine Box mit 5 Kosmetika (vier Proben und eine Normalgröße) anbietet hat mich um einen Bericht darüber gebeten. Ich habe eine von diesen Boxen erhalten und präsentiere hier den Inhalt. Das interessante an dieser Box ist dies, dass man für sie nicht bezahlen muss. Mann muss eine gewisse Menge von Leuten sammeln, die auch so eine Box haben wollen. Ich hatte Glück das nicht machen zu müssen :) Meine Aufgabe war es über sie zu schreiben :) Viel Spaß beim anschauen der Fotos :)

Polski Dzisiaj listonosz przyniósł pudełko ShinyBox , które dostałam do przetestowania. Przyznam, że nie mogłam doczekać się otwarcia go i zobaczenia, co jest w środku. Całość zapakowana jest w fajne pudełeczko (które można jeszcze nie raz wykorzystać, bo aż żal je wyrzucać). Na początek w moje ręce wpadła kartka, której treść możecie obejrzeć poniżej.

ShinyBox

ShinyBox

Całość była tak dobrze zapakowana, że pudełko i zawartość dotarła do mnie bez najmniejszego uszczerbku.
ShinyBox

Po drugiej stronie kartki otrzymałam dokładny opis kosmetyków oraz ich cenę rynkową.

ShinyBox

Poniżej otrzymane kosmetyki.

ShinyBox

1. Zestaw kremów i maseczek do twarzy firmy Phenome.

ShinyBox

2. Lotion mocno nawilżający po opalaniu z Lavera.

ShinyBox

3. Mleczko do ciała SPF15 z Lancaster (plus dwa kupony zniżkowe na kosmetyki tej firmy).

ShinyBox

4.  Żel do mycia ciała z Wise.

ShinyBox

5. Jedwab do włosów marki Delia (pełnowartościowy kosmetyk).

ShinyBox

Przyznam, że najbardziej zaciekawiły mnie próbki firmy Phenome zapakowane w papierowe trójkątne pudełeczko. W moim pudełeczku znalazły się następujące produkty:
- odmładzająca maska do twarzy
- krem intensywnie nawilżający 24H
- krem nawilżający do cery odwodnionej i suchej
- krem wzmacniająco ochronny SPF10 na dzień
- krem nawilżająco-regulujący zapobiegający niedoskonałościom skóry
W pudełeczku prócz kremów była zawarta dość spora ulotka, która prawdopodobnie opisywała wszystkie produkty firmy. Te fragmenty, które opisywały "moje" kremy sfotografowałam i umieściłam poniżej. Kosmetyki te wzbudziły najbardziej moją ciekawość, gdyż, wg. zapewnień producenta nie zawierają parabenów, SLS, SLES, wazeliny, parafiny, PEGów,  chemicznych filtrów UV i kupę innych składników, które mogłyby zaszkodzić skórze. Oczywiście pełne składy, oraz tego, czego nie zawierają kremy (jest wypisane na pudełku) umieszczam na zdjęciach poniżej.
Przyznam, że wszystkie kosmetyki mnie miło zaskoczyły i chętnie je wypróbuję na sobie w najbliższym czasie. Mam cichą nadzieje, że też w ciągu najbliższych dni pogoda się wreszcie odmieni i będę mogła przetestować krem do opalania i po :)



ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox

ShinyBox jest pudełkiem, które nie otrzymuje się za konkretną opłatę, ale za ilość poleceń pudełka innym osobom. Myślę, że warto przyjrzeć się bliżej zasadom zdobycia takiego pudełka, szczególnie, że kosmetyki są naprawdę fajne :)


15 comments:

  1. naprawdę dużo tych kosmetyków :)

    ReplyDelete
  2. Asiu, jeśli interesują Cię kosmetyki bez zbędnej chemii i masz ochotę, to możesz sama sobie skomponować swój krem (i co tam inne chcesz). Używam, tworzę i sobie bardzo chwalę (jako posiadaczka cery suchej, wrażliwej, naczynkowej i przetłuszczającej się miejscami).
    http://www.biochemiaurody.com/sklep/o-creams.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam to, kupiłam sobie tam kiedyś krem i zrobiłam. Ale jakoś mi nie podpasował.
      Te tutaj są świetne, dwa już przetestowałam i jestem miło zaskoczona!

      Delete
  3. świetne, a pudełko rzeczywiście bardzo ładne. Miło również, że podają cenę rynkową kosmetyków
    -Doris

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda, przynajmniej od razu wiadomo na co należy się przygotować :)

      Delete
  4. phenome mnie w sumie zaciekawiło. Reszta taka średniawa, no chyba że jedwab do włosów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedwab mnie nawet ucieszył, dzisiaj go przetestowałam i wiesz co..... jak on bosko pachnie!!!!!! Coś niesamowitego!!!!!

      Delete
  5. Dużo tego, ciekawa paczuszka. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  6. ciekawie wyglądają te kosmetyki Phenome :) czyli ShinyBox wysyłają za granicę?

    ReplyDelete
  7. Schön das du sowas testen darfst.Es ist ja ähnlich wie die Glossybox Deutschland. Die Produkte sehen auf jeden Fall sehr interessant aus, auch wenn ich kein Wort verstehe. Die Idee, leute zu suchen die auch die Boxen haben wollen und dafür nichts zu zahlen find ich klasse!

    ReplyDelete
  8. Bin grad durch zufall auf deinen Blog gestoßen und muss sagen, dass er mir richtig gut gefällt :)
    Vorallem deine Bilder sind echt schön.

    Würd mich über einen Besuch auf meinem Blog sehr freuen,

    Liebe Grüße, Kerstin von

    http://kekekekerstin.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. świetna zawartość paczki :) jak chcesz też DARMOWĄ SUKIENKĘ to wpadaj do mnie na KONKURS :))

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related posts

 
MOBILE